piątek, 22 lutego 2013

Golden Rose - Rich Color - 06 - cudo na wiosnę :)

Witajcie! Chociaż śnieg za oknem, to czasem miło rozmarzyć się o wiośnie :) W końcu ta kalendarzowa już za miesiąc :) Nie mogąc doczekać się tego czasu zafundowałam sobie soczysty kolorek na paznokciach. Ponieważ testuje go już ok 2 tygodnie, to mogę coś już o nim powiedzieć!

Zapraszam na recenzję i swatche :)





Lakier jest cudowny, nie dość, że kolorek iście boski, to wygodnie się go nakłada - dzięki szerokiemu pędzelkowi! Przyznam szczerze, że jeszcze się z takim pędzelkiem nie spotkałam.



Trwałość mogłaby być lepsza, bo przy domowych obowiązkach wytrzymuje około 2 dni bez odprysku (nakładany sam, bo z top coat-em dzień dłużej).



Kolor to taka ciemniejsza brzoskwinia z mnóstwem złotych drobinek (ale nie chamskim brokatem). W zależności od światła ma różne barwy - raz bardziej w brzoskwiniowy róż, raz bardziej w bardzo ciemną brzoskwinię opalizującą w pomarańcz :) Pięknie mieni się w słońcu, dlatego będzie idealny na wiosnę i lato :) szczególnie na opalonych dłoniach :)



W rzeczywistości jest jeszcze piękniejszy, niż na zdjęciu :)
Jeszcze się nie wprawiłam w fotografowaniu :(

Lakier w miarę szybko schnie, krycie uzyskujemy po 2 warstwach :)
Trochę ciężko się go zmywa z racji drobinek (chociaż ja teraz mam taki dziwny zmywacz, który wolno rozpuszcza lakier ehh).

Ogólnie jestem bardzo zadowolona! Polecam :)

Cena to ok 6 zł - w miarę ogólnodostępny :)


A Wy jakie kolorki polecacie na wiosnę/lato?

Zapraszam do obserwowania i komentowania :)


Pozdrawiam 
sarinacosmetics :)

2 komentarze:

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...