czwartek, 7 marca 2013

Zakupowy zawrót głowy! ;)

Witajcie! 
Dzisiaj haul zakupowy z produktami, które zakupiłam w ostatnim czasie :)

Zapraszam!


Wiem, że niektórymi produktami już Was troszkę męczę, ale nic nie poradzę na to - uwielbiam je po prostu! I co za tym idzie często kupuję ;)




1. Avene Cealnance łagodny żel do mycia skóry tłustej lub trądzikowej (nowa wersja)
Jak już wspominałam w ulubieńcach nowej wersji używam od kilku dni. Jak na razie działanie ok, konsystencja rzadsza niż wersja poprzednia, ale zdążyłam już zauważyć, że drażni mnie w nos. Jak bardziej przetestuję tę nową wersję to napiszę Wam jej recenzję ;) Cena ok 28 zł. (w aptekach)

2. INGLOT Fast drying Top coat - szybkoschnący lakier do stosowania na emalię lub bezpośrednio na płytkę paznokcia
Ma przedłużać trwałość lakieru. 
Tyle się o nim naczytałam pozytywnych opinii na blogach, aż w końcu kupiłam. No i szczerze powiedziawszy wcale nie przyśpiesza wysychania lakieru, jak to dziewczyny mówiły, do przedłużania trwałości też mam zastrzeżenia, bo po kilku obowiązkach domowych w ciągu dnia (przy małym dziecku) lakier schodził z płytki całym płatem. Może to zależy od użytego lakieru? Tego nie wiem. Jak bardziej przetestuję to opowiem ;) Jedyne z czego jestem na tą chwilę zadowolona to coat nadaje piękny blask lakierowi kolorowemu na paznokciu :) Cena 21 zł.





3. Oeparol Hydrosense odżywczy krem nawilżający (skóra sucha)
Jak na razie stosowałam 2 razy, więc nic jeszcze nie mogę powiedzieć, ale skóra przyjemnie nawilżona ;) Mimo, że mam cerę mieszaną (tłusta strefa T i rozszerzone pory), to jednak bywa nieprzyjemnie ściągnięta, więc często kupuję kremy do skóry suchej i wrażliwej. Nie zapychają u mnie porów. Cena 15 zł (apteka)





4. Joanna Sensual łagodzący balsam po depilacji
Tym właśnie produktem Was napastuję! Wiem, ale nie wyobrażam sobie życia bez niego! Na półce w hipermarkecie zostały 2 szt, więc zrobiłam zapas, na wypadek gdyby nie było go w sklepie przez jakiś czas ;) Jutro postaram się napisać jego recenzję!
Jest doskonały! Może nie spowalnia odrastania włosków, ale tak delikatnego a jednocześnie tak łagodzącego balsamu, dla mojej wrażliwej po depilacji skóry, jeszcze nie spotkałam! :) Polecam ;) Cena ok 6 zł.

5. Alterra odżywka do włosów Granat i Aloes
Zaczynałam od miniaturki, skończyło się na pełnowymiarowym opakowaniu ;) Jest bardzo dobra, dobrze nawilża i wygładza włosy. Doskonała na co dzień ;) Cena 10 zł (Rossmann)

6. Gillette Satin Care żel do golenia - rozświetlająca morela
Jakiś czas temu już go używałam i byłam zadowolona - oczywiście nie rozświetla, ale dobrze zmiękcza a maszynka gładko sunie :) Żel bardzo dobrze się pieni, powstaje gęsta piana, jest bardzo wydajny! Mojej skóry nie podrażnia ;) Do tego ładnie pachnie :) Ja do depilacji używam głównie żeli Satin Care ;) Cena ok 17 zł.

7. Lady Speed Sticks antyperspirant w sztyfcie
Antyperspirant jak każdy inny drogeryjny ;) Ślicznie pachnie, ochrona może być, a jak już się spocimy przy ciężkiej pracy, to nie czuć nieprzyjemnej woni potu. Nie przywiązuję zbyt wielkiej wagi do antyperspirantu, bo nie mam nadpotliwości, ale lubię użyć dla komfortu ;) Zostawia białe ślady jak każdy w sztyfcie, ale niestety ja w kulce jakoś nie lubię. Cena ok 7zł.


To by było na tyle ;) 
Już niedługo pokażę wam moje kolejne zdobycze :) tym razem lakiery do paznokci ;)

Pozdrawiam
sarinacosmetics ;)

2 komentarze:

  1. super zakupy
    tez planuje kupic ta odzywke z alterry
    x

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę wypróbować ten balsam po depilacji bo zawsze mam strasznie podrażnioną skórę :/

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...