poniedziałek, 4 marca 2013

Zapowiedzi - Essence Floral Grunge - czyli nowa limitka

Witajcie!
Dzisiaj trochę zapowiedzi kosmetycznych ;) Będzie to nowa edycja limitowana od Essence - Floral Grunge. W Polsce ma być dostępna (podobno) na przełomie kwietnia i maja. 
Ma być to połączenie kobiecych kwiatowych elementów z chłodnymi akcentami grunge. 




Zobaczcie co ma się w niej pojawić: 

Poczwórne cienie do powiek: 01 eye like flowers oraz 02 eye like grunge.



Mini błyszczyki do ust: 01 kissing me softly oraz 02 grungy kisses rock.



Róż do policzków:



Lakiery do paznokci w pięciu kolorach: 01 be flowerful, 02 lily bloom, 03 grunge me tender!, 04 madly purpled oraz 05 black to the roots.



Samoprzylepne eyelinery:


Puder do włosów: podobno wystarczy nanieść i spryskać lakierem.

Naklejane tatuaże do ciała:


Opaska do włosów:






I jak Wam się podoba nowa limitka od Essence? 
Mi do gustu przypadł jedynie róż do policzków, bo ma dość fajny odcień (ciekawe jak będzie wyglądał na żywo?).
Swoją drogą, to część gadżetów tutaj jest z lekka zbędna. Nie wiem, kto się skusi na kolor miętowy błyszczyka do ust, ale może nie będzie dawał żadnego koloru. 
A Wy co sądzicie?


Pozdrawiam!
sarinacosmetics ;)

4 komentarze:

  1. tez uwazam ze nie ktore rzeczy zbedne ale zalezy kto co lubi :) i tak jak tobie tylko roz chociaz ten puder do wlosow mnie ciekwi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie sie podoba czarny lakier chyba ma drobinki jesli dobrze widze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Samoprzylepne eyelinery :O Pierwsze słyszę. Ciekawe jak się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się podoba wszystko *-* zapraszam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga > zycie-na100latki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...