niedziela, 21 kwietnia 2013

Altera odżywka granat i aloes :) moja opinia

Witajcie!

Dzisiaj na tapecie Wszystkim chyba dobrze znana odżywka z Alterry granat i aloes do włosów suchych i zniszczonych :) Tak, jak serca wielu z Was, podbiła również moje :)

Zapraszam na recenzję! 


Od producenta:


Skład:


Moja opinia:

Odżywka ma biały kolor, gęstą, treściwą konsystencję - nie spływa z włosów, ale jednocześnie łatwo ją rozprowadzić :) Zapach jest taki sobie, ale nie śmierdzi :) Na szczęście nie zostaje na włosach na długo :)
Chociaż akurat ten aspekt jest kwestia względną, bo innym może się podobać :)

Co do działania, to w pełni rekompensuje mi średni zapach :)
Odżywka w miarę dobrze nawilża włosy, wygładza, nabłyszcza, już przy spłukiwaniu czuć delikatność na głowie, nie ma problemów z rozczesywaniem :)
Kosmetyk nie obciąża włosów, dobrze je odżywia, sprawia, że są mięsiste i milutkie w dotyku :)

Na plus przemawia tez brak silikonów i parabenów :) Skład jest w miarę naturalny :) Dużo w nim olejków pielęgnacyjnych :)

Odżywka nie spowodowała żadnych podrażnień i alergii.
Informacja dla blondynek - nie przyciemnia koloru włosów :)

Wydajność - średnia, szczególnie przy dłuższych włosach.
Dostępność: drogerie Rossmann.
Cena: 10 zł / 200 ml (w promocji ok 6-7 zł)

Jest to jedna z lepszych ogólnodostępnych odżywek drogeryjnych :)
Polecam wypróbować, jeśli jeszcze nie miałyście z nią styczności :)

Pozdrawiam
sarinacosmetics :*

15 komentarzy:

  1. U mnie się w ogóle nie sprawdziła jak wszystkie odżywki Alterry :) za to jej zapach lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nie sprawdziła się szampon kofeinowy z Alterry i żadnego szamponu więcej od nich nie kupię.

      Usuń
  2. Używałam maski z tej serii i zapach nawet mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ją bardzo lubię. Na moich włosach sie sprawdziło no i ten zapach :)

    http://avida-dolars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi podoba się działanie, ale zapach nie do końca, cóż taki juz mam dziwny trochę węch po ciąży :(

      Usuń
  4. Używam jej od 3 dni a już widzę różnicę ;) dla zapach jest cudowny, szkoda, że tak szybko się ulatnia

    OdpowiedzUsuń
  5. również myśle że to jest jedna z lepszych drogeryjnych odżywek z naturalnym składem, mam długie kłaki a dzięki niej są miękkie i łatwo się rozczesują!

    OdpowiedzUsuń
  6. wstyd się przyznać, ale jeszcze nigdy nie używałam ;) odkąd stosuję olej z oilmedica wszystkie odżywki poszły w odstawkę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maska jeszcze lepiej się spisuje-tak jak piszesz- czuć nawilżenie włosów,miękkość,brak problemów z rozczesywaniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielokrotnie spoglądałam w jej kierunku, ale nigdy się nie skusiłam. Nie wzbudzała mojego zaufania - może jednak warto dać jej szansę (?)
    Nie sądzę jednak, żeby poradziła sobie z moją czupryną :/

    Słonecznego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ją za to, że pięknie podkreśla skręt moich fal i sprawia, że są takie mięsiste i mięciutkie ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...