niedziela, 5 maja 2013

kwietniowi ulubieńcy! :)

Witajcie!

Dziś post o tym, czego używanie ukochałam sobie w zeszłym miesiącu :)

Zapraszam :)






Na początek pielęgnacja włosów:




Balea Professional odżywka do włosów blond - świetna odżywka, bardzo dobrze nawilża, wygładza, ułatwia rozczesywanie, łanie pachnie a przede wszystkim pięknie rozświetla włosy blond (moje są farbowane i jest dla nich bardzo dobra), nie przyciemnia koloru i nie nadaje żółtych tonów :) Nie zawiera silikonów :) To jedna z lepszych odżywek do blond jaką miałam okazję używać :) Szampon z tej serii również jest moim faworytem :) Cena ok 12 zł/200 ml - internet.

Natura Siberica szampon do włosów farbowanych ochrona i blask - muszę to powiedzieć! To najlepszy szampon jaki miałam okazję używać :) Jest delikatny dla włosów, nie plącze ich, nie wysusza :) Dobrze zmywa wszystko z włosów! Nie zawiera SLS i SLES, nie ma też parabenów ani silikonów :) Bardzo naturalny skład :) Świetnie się pieni i jest wydajny :) A do tego moje blond włosy pięknie lśnią, kolor jest ożywiony :) Nie ma mowy o żółtych tonach :) Polecam :) Cena ok 22 zł/400 ml. 



Teraz pora na ulubione produkty do twarzy:



Mariza oczyszczająca maseczka do twarzy z glinką zieloną i oczarem wirginijskim - kupiona w ciemno, bo była nowością i od razu podbiła moje serce! Dlaczego? Bo cudownie zmniejsza pory - praktycznie ich nie widać :) Do tego ładnie oczyszcza skórę, nadaje jej zdrowy koloryt, cera wygląda promienniej :) Nie zapycha :) Uwielbiam ją! Cena ok 16,90 zł/60 ml.

Avene Cleanance łagodny żel do mycia skóry tłustej lub trądzikowej - mój ulubiony żel odkąd pamiętam :) świetnie oczyszcza, nie wysusza, dobrze się pieni, nie zawiera mydła, jest mega wydajny :) Recenzje macie tutaj [KLIK].
Cena ok 28 zł/300 ml.


Jeśli chodzi o ciało, to faworytem a zarazem odkryciem okazał się rossmannowy kremik dla dzieci:



Babydream krem do twarzy i ciała do skóry wrażliwej - super sprawa po depilacji :) Uwielbiam go za to jak łagodzi podrażnioną skórę :) Doskonale nawilża i jest w miarę lekki :) U mojej córci również fajnie nawilża jej delikatną skórę :) A do tego jest mega tani :) ok 6 zł/ 100 ml :)


Moje ukochane dwa żele pod prysznic, które towarzyszyły mi w kwietniu:



Balea - hawajski ananas - uwielbiam jego zapach :) Recenzję macie tutaj [KLIK]. Cena ok 6 zł/300 ml.

Playboy VIP - super zapach i delikatne działanie :) Recenzja tutaj [KLIK]. Cena ok 10 zł/ 250 ml.



Bezkonkurencyjnym produktem do pielęgnacji ust okazała się:



Flos-lek wazelina kosmetyczna do ust o zapachu poziomki - pobiła na głowę moją Neutrogenę :) Świetnie nawilża usta, wygładza, dobrze się rozprowadza, jest wydajna, no i ten letni zapach mniam mniam :) Poza tym bardzo dobrze współgra z pomadkami - nie rolują się :) Polecam :) ok 6 zł/15 g.


Z kolorówki używałam wielu produktów, jednak najczęściej sięgałam po te: 



Mariza pomadka Soft&Color nr 09 - przepiękny kolorek różowego nude :) Bardzo naturalnie wygląda na ustach :) Nie roluję się, nie zasycha, nie wysusza ust i pachnie kompotem truskawkowym :) Trwałość średnia, ale za taką cenę, otrzymujemy naprawdę świetny produkt :) Który może opakowaniem nie grzeszy, ale co tam - opakowania na usta nie nakładam :) Cena ok 10 zł.

Mariza Soft&Color nr 09

W7 Honolulu puder brązujący - świetny matowy bronzer, bez ceglastych tonów :) Recenzja i swatche tu [KLIK]. Cena ok 15,50 zł.


Używałyście kiedyś tych produktów?
Którego z kosmetyków - tych jeszcze nie recenzowanych, jesteście najbardziej ciekawe?

pozdrawiam 
sarinacosmetics :*

24 komentarze:

  1. świetne kosmetyki! bardzo bym chciała wypróbować coś z balea :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja bardzo bym chciala wyprobowac szamponu, tym bardziej po Twojej opini

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwie jak najszybciej postaram się napisać jego recenzję, bo jest co zachwalać :)

      Usuń
  3. Zaciekawiła mnie ta maseczka z Marizy, muszę się jej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w katalogu maj-czerwiec jest w promocji za 13,20 zł, więc skorzystaj :) tam są jeszcze dwie fajne maseczki, które tez mnie kuszą :) o tej ze spiruliną już czytałam jedną fajną recenzję :) one są po 12,20 zł.

      Usuń
  4. kuszą mnie kosmetyki z Marizy, ale nie mogę ich nigdzie dorwać :(
    może powtórka z rozrywki? zapraszam na minirozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mariza to tylko konsultantki, czasem można spotkać na stoiskach np z Avon w centach handlowych albo przy supermarketach, jest jeszcze allegro ale wychodzi chyba drożej. Albo można zostać ich klientem bezpośrednim ze stałym 30 proc rabatem, nie trzeba zamawiać co miesiąc i nie ma limitów zamówienia :) Sama się nad tym zastanawiam, bo z tą konsultantką, u której teraz zamawiam, to szału można dostać - całe moje rozdanie mi opóźniła :(
      Zaraz zerknę, co tam masz ciekawego :)

      Usuń
  5. muszę upolować ten żel pod prysznic z Playboya, bo u siebie jak na razie jeszcze nie widziałam, jak zwykle to zadupie opóźnione :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam ten ból, u mnie też nowości pojawiają się z opóźnieniem :( Swój żel kupiłam w supermarkecie Tesco, ale widziałam też w Rossmannie ;) rozejrzyj się może gdzieś spotkasz :)

      Usuń
  6. Musze sprobowac honolulu:) zobacze czy rzeczywiscie jest odpowiednikiem hoola z benefitu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego, co widziałam na zdjęciach to są bardzo podobne :)

      Usuń
  7. moj ulubiony W7 Honolulu to tez moj ulubieniec x

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm mam wielką ochotę na poziomkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poziomka jest super :) nawet moja córcia ją uwielbia i kiedy się nią smaruje po usteczkach, to oblizuje po niej paluszki i mówi, że jest mniam mniam :)

      Usuń
  9. dużo tych ulubieńców:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię ten bronzer Honolulu, ma fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szampon bardzo przykuł mą uwagę ;)Mszę go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szampon jest świetny - jeśli masz możliwość kupienia, to się nie zastanawiaj :) muszę jak najszybciej napisać jego recenzję bo naprawdę jest co zachwalać :) z kremowaniem włosów też sobie poradził i ładnie wszystko zmył :)

      Usuń
  12. Wspaniali ulubieńcy:) Żadnego z nich nie miałam akurat;)
    pozdrawiam i życzę powodzenia w rozdaniu:)
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią wypróbowałabym ananasowy żel pod prysznic Balei

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...