sobota, 29 czerwca 2013

szminka Vipera Randez Vous nr 72 - recenzja i swatche :)

Witajcie :)

Dziś w końcu recenzja szminki, która pojawiła się u mnie w ulubieńcach maja i byłyście ciekawe jak prezentuje się na ustach :) Udało mi się ogarnąć zdjęcia do tego posta i nareszcie jest :)

Zapraszam :)


Szminkę dostajemy w pięknym srebrnym pudełeczku, w środku znajduje się pomadka także w srebrnej aranżacji z delikatnymi kwiatami :) Opakowanie jest bardzo dobrze wykonane, nie zacina się, kosmetyk się nie łamie, nie otwiera się w torebce :)
Jest też okienko podglądowe na kolor szminki - co bardzo ułatwia szukanie, jeśli mamy sporo produktów do ust :)



Szminka jest koralowa, na ustach nie jest żarówiasta, ma spokojny kolor :)
Łatwo się rozprowadza, ma bardzo kremową formułę - lepiej nakładać solo na usta bez balsamu, bo może się nierównomiernie rozprowadzić. 
Nie wysusza ust, nawilża je. U mnie nie zbiera się w załamaniach, nie podkreśla suchych skórek, nie waży się na ustach i w miarę równomiernie się ściera :) 
Trwałość nie jest powalająca, ale jak na tą półkę cenową jest całkiem ok :)


No i pora na swatche: 




Kolor jest idealny na letnie miesiące :)


Cena: ok 14zł
Ja swoją kupiłam w ladymakeup.pl 


Jak Wam się podoba?
Jakie są Wasze ulubione szminki na lato?


Pozdrawiam
sarinacosmetics :)

33 komentarze:

  1. Bardzo ładnie się prezentuje taka leciutka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie się podoba ten efekt.
    kremowa szminka w pięknym subtelnym kolorze, taka na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ja :) nr 61 i 64 :)
    Uwielbiam ją, gdyż kolor ma piękny, utrzymuje się na ustach i nie waży :)
    jedyne co mogę jej zarzucić to brak nawilżenia - ale która pomadka tak naprawdę nawilża?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nawilżenie jest z tą szminką :) ale może mam mało wymagające usta :)

      Usuń
  4. bombowy kolor :D chce taką! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda ładnie, chodź marka mnie jakoś nie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolorek i taki delikatny ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam raz pomadkę z Vipery i była taka sobie, ale ta twoja wygląda całkiem ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam jeszcze Just Lips od Vipery nr 16 i jest całkiem inna niż ta

      Usuń
  8. świetna,chce taką :D kolor wprost dla mnie haha

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam kolory koralowe szminek ;) usteczka kuszące

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor super, mam podobną z P2 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam z P2 Glam Shine nr 50 ale jest bardziej delikatna na ustach niż ta :)

      Usuń
    2. Poprawiam się - Sheer Glam, a nie Glam Shine :)

      Usuń
  12. no musze ją mieć ! strasznie mi się podoba ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny kolor, ciekawa propozycja, ale mam jednego nudziaka z vipery i nie jestem z niej zadowolona, kolor ma świetny ale rozprowadzanie. trwałość i podkreślanie skórek = masakra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam jeszcze z Vipery szminkę Just Lips nr 16 i jest zupełnie inna niż ta.

      Usuń
  14. bardzo bardzo ładny kolorek :D dobrze sie czuję w takich odcieniach delikatnych :D

    OdpowiedzUsuń
  15. prezentuje się całkiem fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. oj tak kolor jest idealny ;D taka słodka brzoskwinia ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor jest śliczny ;) na pewno kiedyś kupię

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham tą firmę, kolor wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używam szminek... Ta ma piękny kolor i może się na nią skuszę :))

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...