piątek, 23 sierpnia 2013

Nowa współpraca: Remedium Natura - kosmetyki z Ukrainy :)

Witajcie po raz drugi dzisiaj :)

Ostatnio udało mi się nawiązać bardzo ciekawą współpracę z firmą Remedium Natura


"Firma Remedium Natura funkcjonuje na rynku polskim od roku 1998. Prowadzimy import i sprzedaż kosmetyków oraz produktów związanych z medycyną naturalną z Ukrainy. Cieszymy się zaufaniem naszych klientów i staramy się co roku uzupełniać naszą ofertę nowym asortymentem towarów, oczywiście dbając o ich najwyższą jakość."



Tak więc będę miała okazję testować bardzo ciekawe kosmetyki z Ukrainy :) Dzisiaj przyszła do mnie przesyłka z produktami do testów, które sobie wybrałam :)






Znalazły się w niej:
  • Szampon łopianowy przeciw wypadaniu włosów, 200ml - [KLIK]
  • Maseczka łopianowa do włosów zniszczonych przeciw wypadaniu, 200ml - [KLIK]
  • Krem balsam do masażu ze śluzem ślimaka na blizny i trudno gojące się rany, trądzik, 75ml - [KLIK]
  • Glinka błękitna z Krymu, można stosować do twarzy, ciała i włosów, 300g - [KLIK]


Kosmetyki te możecie zakupić w sklepie internetowym "Sekrety Naturyoraz na Allegro  http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=14731634Zachęcam Was do zapoznania się z bardzo ciekawym asortymentem. Oprócz kosmetyków do włosów i ciała, znajdziecie tam również ukraińskie produkty związane z medycyną naturalną m.in. maści i kremy na siniaki, stłuczenia, bóle stawowe, kręgosłupa, trudno gojące się rany itp. Zapraszam też na profil Remedium Natura na Facebooku - https://www.facebook.com/remediumnaturapoznan, gdzie możecie śledzić wszystkie aktualności :) 


Ja już dzisiaj biorę się za testy, bo jestem bardzo ciekawa, jak spiszą się Ukraińskie kosmetyki, w szczególności te do włosów :) 

Słyszeliście o firmie Remedium Natura? Spotkaliście się z ukraińskimi kosmetykami? 


Pozdrawiam
sarinacosmetics :)

23 komentarze:

  1. śluz ze ślimaka:)?ciekawe jak się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem ciekawa, czy poradzi sobie z moimi wypryskami i bliznami po nich na ramionach. Ach marzę żeby były znów tak gładkie, jak kiedyś :)

      Usuń
  2. super kosmetyki , czekam na recenzje i gratuluje współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna współpraca, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa ta współpraca tzn produkty do testów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. niebieska glinka przykuła moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno zdam relacje jak się spisała :) zamierzam przetestować na wszystkie możliwe sposoby :)

      Usuń
  6. Gratuluję współpracy!
    O firmie nie słyszałam, stąd moja wielka ciekawość jak się spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam i nie słyszałam o tych kosmetykach. Gratuluję współpracy i życzę miłego testowania ;* .

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe jak się maseczka do włosów sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wczoraj użyłam po raz pierwszy i jak na razie na plus :) zobaczymy jak bedzie na dłuższą metę :)

      Usuń
  9. Gratuluję współpracy :) Nie znam tej firmy, ale jestem ciekawa jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez byłam ich bardzo ciekawa :) w sklepie jest jeszcze kilka rzeczy na które mam chęć :)

      Usuń
  10. zaintrygował mnie ten krem ze śluzem ślimaka ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tez, dlatego testuję :) może to będzie tańszy zamiennik azjatyckich slimaczych kremów :)

      Usuń
  11. Jestem bardzo ciekawa działania, więc na pewno zajrzę w oczekiwaniu na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. z glinki byłam bardzo zadowolona, a szampon i maską muszą trochę jeszcze poczekać w kolejce, ja swoje kupiłam w ukrainashop, widzę, że teraz rośnie im konkurencja, i bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...