czwartek, 12 września 2013

MUA paletka Heaven & Earth - recenzja i swatche plus prosty makijaż dzienny :)

Witajcie! Dawno nie było posta o cieniach do oczu, więc to nadrabiam :) Zapraszam na pokaz paletki MUA "Heaven & Earth" i delikatny makijaż dzienny z jej pomocą :)


Paleta w przeciwieństwie do Sleek'a wykonana jest z niezbyt trwałego plastiku, ale nic się nie łamie. Opakowanie dość szybko się zarysowuje, ale napisy są trwałe - u mnie jeszcze się nie starły :) Nie ma w nim lusterka, co mi jakoś szczególnie nie przeszkadza. 


W palecie znajdziemy 12 cieni. Rozmiarem przypominają te Sleek'a. Wszystkie są o wykończeniu perłowym, dwa z nich są opalizujące. Są w miarę dobrze napigmentowane. Najlepiej nadkładać je na bazę, która podbije dodatkowo kolor. Cienie dobrze się nakładają, choć nieco osypują (ale tak chyba ma większość cieni), dobrze się rozcierają. 


Jeśli chodzi o trwałość, to cienie wytrzymują spokojnie cały dzień, także bez bazy :) Jak dla mnie paletką tą możemy wyczarować wiele fajnych dziennych makijaży, choć i wieczorny też się stworzy :)
Jedynym minusem jest dostępność, choć niektóre palety możecie kupić w internetowym sklepie Cocolita.pl (za ok 20 zł).




Czwarty cień od lewej w górnym rzędzie opalizuje lekko w delikatny róż, zaś ten pod nim w lekki wrzos. Pozostałe są normalnymi perłami.

INCI: Talk, Mica, Magnesium Stearate, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-1, Ethylhexyl Palmitate, Polybutene, Dimathicone, Methyl Paraben, Propylparaben, CI77891, CI77491, CI77492, CI77499, CI77007, CI77742, CI77510.
Waga: 9,6g
Cienie są ważne 12 miesięcy od otwarcia.

A teraz prosty makijaż dzienny wykonany cieniami z tej paletki :)



A całość prezentuje się tak :)


Użyłam następujących cieni z palety:


Dodatkowo zrobiłam kreskę eyelinerem w żelu z Essence i wytuszowałam rzęsy tuszem Wibo Dolls Lash Ultra Volume. Cienie są nałożone bez bazy.

Na twarzy mam BB Cream Lioele Water Drop, bronzer z trio Sleek w odcieniu Fair [KLIK], puder Glazek Visage [KLIK], pod oczami korektor L'Oreal True Match w odcieniu Vanilla, a na ustach moją ukochaną pomadkę Rimmel by Kate Moss nr 16 :)


Jak Wam się podoba ta paletka?

Pozdrawiam
sarinacosmetics :)

51 komentarzy:

  1. fajne, "dzienne" kolory ;) Już od jakiegoś czasu czaję się na tą paletkę :D
    Makijaż śliczny, taki świeży, idealny na każdą okazję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest bardzo ładna :)
    Jużnie mogę się doczekać, aż wpadnie w moje ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zastanawiałam się właśnie czy sleek czy MUA:)
    a po drugie jesteś śliczna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi to słyszeć :) Ja bym bardziej polecała Sleeka, bo wydaje mi się jakościowo lepszy i w paletach są też maty, ale znów jest prawie dwa razy droższy...

      Usuń
  4. ta paletka jest cudowna:) lubię takie kolory na powiece:) do tego bardzo Ci ładnie w tym makijażu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi sie Twój makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie odcienie nudziakowe wole z satynowym wykonczeniem, ale Twoj.makijaz bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez bardziej skłaniam się ku satynie, najbardziej lubię paletkę NYX Champagne & Caviar - ona ma właśnie satynowe cienie :)

      Usuń
  7. fajna paletka :) MUA się bardzo dobrze rozwija.
    Ślicznie wyglądasz na ostatnim zdjęciu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta paltka i jaka cena! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kolorki, fajne na jesień:) piękny makijaż wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny makijaż Ci wyszedł! Bardzo mi się podoba. Klasyka ponad wszystko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez lubię takie klasyczne podejście :) i mąż nie marudzi, że za kolorowo :)

      Usuń
  11. Kolorystyka w sam raz na jesień :)
    Ja mam paletkę Glitter Ball i bardzo sobie ją chwalę, cienie na moich powiekach trzymają się dłużej niż inne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli chodzi o trwałość to jest bardzo podona do Sleeka :)

      Usuń
  12. Całkowicie moje odcienie , ale jednak wolę maty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolorki ma paletka :)
    Świetny dzienny makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne, neutralne kolorki :) Cały makijaż też piękny, delikatnie, ale jednak z wyrazem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta paletka to moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem fajna jednak mnie osobiście brakuje w niej matowych odcieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no trochę szkoda, że nie ma matów. Nie można uzyskać tej trójwymiarowości w makijażu

      Usuń
  17. Ja mam te białą i też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cienie kolorystycznie są dosyć powtarzalne, choć nie musi to być minusem, bo taka paletka z podstawowymi odcieniami idealnie się sprawdzi na wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba na wyjazd zabrałabym jednak Sleek Au Naturel :) jakos tak wydaje mi się lepsza, może ze względu na maty :)

      Usuń
  19. bardzo fajny post
    sliczny makijaz
    a Ty wygladasz cudownie!!!
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne kolorki i o połowę tańsza od sleeka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne odcienie ; )) . A Ty bardzo ładnie wyglądasz ;*.

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam takie delikatne makijaże :) prześliczna jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładna ta paletka, fajnie, że są same perły :)
    Ładny dzienniaczek zmalowałaś :)
    Chyba muszę sobie zamówić tę paletkę :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolory fajne i makijaż bardzo ładny, ale nie lubię tej firmy. Jak dla mnie zbyt słaba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co kto lubi :) gdybym miała wybierać, to wybrałabym Sleeka :)

      Usuń
  25. Świetne zestawienie kolorystyczne, jedynie szkoda, że nie ma matów ;). Makijaż śliczny, choć delikatny pięknie podkreśla oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mimo, że są same błyszczące a sama lubię maty to podoba mi się ta paletka:)

    OdpowiedzUsuń
  27. niesamowicie wygląda ta paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się ta paletka.
    Ładny makijaż zmalowałaś.
    Ja mam UNRESSED ME TOO i bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne kolorki, szkoda,że wszystkie perłowe ;)
    ładna kolia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajna paletka :) idealne kolory

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow! Ale z Ciebie laska! Makijaż super!

    OdpowiedzUsuń
  32. Paletka jest przecudowna. Kolory idealnie trafione w mój gust.

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...