środa, 23 października 2013

Alterra maska nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych granat i aloes

Dzisiaj o masce, którą większość z Was pewnie zna :) Ja mam ją już długi czas i w końcu przyszedł ten moment aby coś o niej napisać :) Jeśli jesteście ciekawi, jakie ma działanie i czy się u mnie sprawdziła, to zapraszam na recenzję :)

Maska zawiera wyciągi z aloesu, granatu i kwiatów akacji, dodatkowo pielęgnuje włosy, nawilża je i dostarcza włosom zniszczonym nowej energii. 

Zgodnie z opisem na opakowaniu należy stosować ją raz w tygodniu. Czas trzymania zależy od indywidualnych potrzeb włosów.

Gwarantowane cechy produktu:

  • nie zawiera syntetycznych barwinków, substancji zapachowych i konserwujących
  • bez silikonów, parafiny i innych związków olejów mineralnych
  • dobra tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie
  • produkt nie zawiera substancji pochodzenia zwierzęcego
  • produkt wegański


Maska mieści się w wygodnej, miękkiej tubie, stawianej na otwarciu. Wygodnie się ją dozuje.

Konsystencja jest dość rzadka, trochę się leje, ale po nałożeniu na włosy czuć bardzo bogatą formułę nawilżającą. Produkt ma biały kolor i zapach podobny do odżywki z tej serii. Nie jest on może cudowny, ale już się do niego przyzwyczaiłam :) Nie utrzymuje się na włosach po wyschnięciu :)


A jakie ma działanie? Ja jestem pod wrażeniem i to najlepsza drogeryjna maska, jakiej używałam :) Zaraz po nałożeniu na włosy czuć niesamowitą delikatność i wygładzenie :) Włosy stają się jedwabiste w dotyku i odżywienie jest odczuwalne :) Maska bardzo dobrze nawilża włosy, można ją też z powodzeniem nałożyć na skórę głowy, bo nie ma silikonów i nie obciąża. Włosy bardzo dobrze się po niej rozczesują. Po wyschnięciu nie ma mowy o żadnym puchu na głowie, czy też przyklapie :) Fryzura jest lśniąca i gładka, a kosmyki mięciutkie w dotyku :)  Ja stosuję ją różnie - czasem są to 2 minuty, czasem 15, zależy ile mam czasu, ale efekty zawsze są świetne :) Moje wysokoporowate włosy pokochały ja od pierwszego użycia :) Jest o wiele lepsza od odżywki z tej serii :) Nie zauważyłam aby przyciemniała blond włosy, czy nadawała im żótych tonów :)
Maska ma bardzo dobrą wydajność, choć zależy to od długości włosów :) Na plus też dostępność i cena :)

Jeśli zastanawiacie się jaką drogeryjną maskę wybrać, to wypróbujcie tą :)



Pojemność: 150 ml
Cena: ok 10 zł - w promocji za ok 7 zł :)
Dostępność: sieć drogerii Rossmann 


Mieliście ją?

Pozdrawiam,
sarinacosmetics :)

40 komentarzy:

  1. Miałam ją bardzo ją lubię . Z resztą każdy szampon , ta maska i odżywka z Alterry przypadły mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale może wypróbuję, gdy skończę te co mi zalegają

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam i maskę i odżywkę i szampon i wszystkie sobie chwaliłam w takiej kolejności w jakiej wymieniłam ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja przez długi okres czasu byłam wierna odżywce z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam tę maskę i była mega gęsta. Zaskoczyło mnie zdjęcie, na którym widać konsystencję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może z moją jest coś nie tak, albo zmienili konsystencję, bo moja jak widac spływa z dłoni.

      Usuń
    2. Chyba zmienili, bo jeszcze u kogoś czytałam, że jest strasznie rzadka. A ja miałam problem z wydobyciem z tubki.

      Usuń
  6. Na pewno kupię jak będę w Rossmannie, wpisuję na chciejlistę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. brzmi jak stworzona dla mnie, tego szukam;] wypróbuję na pewno

    OdpowiedzUsuń
  8. jedni chwalą, inni narzekają, ech, nie wiadomo czy próbować czy nie ;)
    ja na razie mam swoje sprawdzone i to ich się będę trzymała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam szampon i odżywkę z tej serii. Zastanawiałam się też nad maską, a jak mówisz, że jest lepsza od odżywki, z której jestem zadowolona, to tym bardziej już nie mam wątpliwości co do tego kosmetyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny produkt na mojej chciejliście włosowej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapisałam w telefonie, za tą cenę warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ją, użyłam parę razy i szału nie zrobila. teraz lezy w szafie i czeka na kolejne podejscie ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zużyłam już kilka opakowań i naprawdę jest fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam i co do wydajnosci zgadzam się w 100%!

    OdpowiedzUsuń
  15. używałam jej kiedyś i byłam bardzo zadowolona..chyba czas po nią sięgnąć ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiele pozytywnych opinii, a ja już czaję się na nią od roku, a ciągle mój wybór pada na coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam ją dosyć nie dawno i też ją uwielbiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój wybawca - pisałam o niej niedawno ;-) UWIELBIAM! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, chyba kupię :) Mam wrażenie, ze się sprawdzi. A ja właśnie wykończyłam ostatnią maskę do włosów w moich zapasach, więc nie ma co się zastanawiać :) Dzięki za polecenie, bo pewnie nawet bym na nią nie spojrzała.

    OdpowiedzUsuń
  20. ale mnie kusisz :) a ja jutro do rosmanna się wybieram

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam ją kiedyś i mi nie podpasowała ale kupie ją ponownie bo zmeiniły się trochę moje włosy więc może teraz sie u mnie spiszę

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ją lubię. Świetne wygładza i nabłyszcza moje włosy. Zdecydowanie należy do grona moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cena świetna, chętnie ją wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam wrażenie, że moje włosy się do niej przyzwyczaiły i zrobiłam sobie od niej przerwę, ale na pewno do niej wrócę!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Na pewno ją wypróbuję, jak tylko skończy mi się któraś z obecnych :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię tą odżywkę, jak i pozostałe produkty z tej serii Alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. szkoda, że jestem leniem :( chociaż w sumie nie jestem leniem jeśli chodzi o pielęgnacje, po prostu nie mam czasu! umycie i wysuszenie moich włosów przed pójściem do pracy zajmuje mi około pół godziny i nie chcę wstawać o 6.0 tylko po to, żeby użyć odżywkę i maskę :( a by im się przydało :(

    OdpowiedzUsuń
  28. moje włosy też są wysokoporowate, kiedyś wypróbuję tą maskę, teraz mam chyba ze 3 litry mazideł do włosów. samego kallosa 2 litry

    OdpowiedzUsuń
  29. Posiadam miniaturową wersję szamponu i odżywki z tej serii, ale po dwóch użyciach jestem nimi zachwycona, dlatego maskę też chętnie sobie sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam ją i świetnie się sprawdza jak narazie :)


    http://linkacosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. dobrze wiedzieć, zapamiętam podczas zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ostatnio bardzo dużo czytam o tym produkcie i chyba w końcu się na niego skuszę! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Maska faktycznie nie za gesta, szczegolnie jak sie doda polprodukty w plynie. Ale to jest moja ulubiona maska do włosow. Zawsze po testach jakiegos nowego badziewia wracam do niej z podkulonym ogonem. Wlosy miękkie wygladzone z dobrym skrętem ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chyba czas się na nią skusić , a akurat obecnie szukam jakiejś fajnej maski do włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...