czwartek, 30 stycznia 2014

Piękna i paskudna śliwka od Golden Rose

Witajcie! Dzisiaj na szybko z postem lakierowym, bo nie było takiego już dawno :) Kiedy pokazywałam Wam jeszcze listopadowe nowości, bardzo wile osób było ciekawych, jak prezentuje się na paznokciach śliwka od Golden Rose z serii Rich Color o nr 31. Jest to kolor tak piękny w rzeczywistości i tak paskudny do malowania i fotografowania, że sama nie mam już do niego siły i lesze zdjęcia za chorobę wyjść nie chcą. 



Lakier ma szeroki pędzelek, jak wszystkie z tej serii i pewnie mógłby być jego plusem, jak w przypadku innych Rich Color, ale tak nie jest. Przez szeroki pędzelek i formułę lakieru, a także jego kolor bardzo łatwo o zapaskudzenie sobie skórek. Kolor jest tak napigmentowany, że ciężko je potem doczyścić, aby nie było rozmazań. Także podczas nakładania lubi się rozlewać na skórki, więc jeśli macie trzęsące się ręce podczas malowania paznokci, to lepiej odpuścić sobie jego zakup i nie denerwować się :)

Moje zdjęcia były robione na początku grudnia. Wtedy paznokcie nie były jeszcze dość długie, ale teraz nie chciałam znów paprać się z tym osobnikiem, wiec są jakie są :( Kolor jest piękny w rzeczywistości, choć ciężko go uchwycić (mój aparat jakoś dziwnie rozmazuje emalię na paznokciu).


Lakier kryje już po pierwszej warstwie, choć czasem mogą pojawić się prześwity i konieczne jest wtedy nałożenie drugiej warstwy. Obie schną trochę długo. Potraktowane Seche Vite są suche już po 2 minutach, ale nie znaczy to, że odgniecenia się na nich pojawić nie mogą :( Lakier ma taką formułę, że nakłada go się zawsze dużo, dlatego gruba warstwa potrzebuje czasu na całkowite wyschnięcie :( 

Myślałam, że się z nim bardziej polubię, bo kolor jest piękny, idealny na jesień/zimę, ale jego formuła trochę zniechęca do sięgania po ten kolor. Moje wcześniejsze lakiery Color Rich się tak nie zachowywały.


Pojemność: 10,5 ml
Cena: ok 6 zł

Macie go? Jak Wam się podoba?

Pozdrawiam,
sarinacosmetics :)

47 komentarzy:

  1. No kolor jest fantastyczny,ale też nie lubię takich przygód przy malowaniu i fotografowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny kolor! Bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się baaardzo podoba nawet na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. trzęsące się ręce dyskwalifikują mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odcień faktycznie jest prześliczny, ale takie kłopotliwe konsystencje zniechęcają do używania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwłaszcza, kiedy w okolicach skórek widać każde niedociagnięcie :(

      Usuń
  6. Nie mam, ale na tych zdjęciach prezentuję się prze pięknie.
    Piszesz, że źle się nim maluje, więc dla mnie się nie nadaje ;)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa jak wygląda na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam podobne odczucia co do koloru czarnego z tej serii bo zachowuje się inaczej niż beż czy koral.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam inne odcienie i one nie sprawiają problemu przy nakładaniu

      Usuń
  9. Ja jestem zadowolona z tej serii ;) wczoraj pisałam o granatowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomimo,że nie przepadam za ciemnymi kolorami na paznokciach to ten mi się podoba ;) .

    OdpowiedzUsuń
  11. odcień prześliczny,fajne masz paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz są zapuszczone i mają zupełnie inny, ładniejszy kształt :)

      Usuń
  12. kolor fantastyczny, szkoda, że nie pasuje Ci formuła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z wielką chęcią zdecydowałabym się na ten kolor, ale kłopoty z malowaniem skutecznie mnie odstraszają. No cóż, poszukam takiego wśród innych marek :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skusiłam sie na niego po swatchach w internecie, tylko nie przeczytałam recenzji ;P

      Usuń
  14. Zamówiłam sobie identyczny kolorek z Manhattanu, zobaczymy jak się spisze. Szkoda, że taki z niego gęścioch, bo wygląda przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba będę jedyną osobą, ale... mnie się kolor średnio podoba, bo jednak wolę jasne odcienie. No ale wiadomo, każdy lubi co innego ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor jest faktycznie prześliczny...uwielbiam tą serię lakierów z GR, choć u mnie też jeden lakier z tej serii się nie sprawdził - piękna brzoskwinia, smużył okropnie, zalewał skórki, z innymi nie miałam tego problemu, a mam ich kilka...

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię fioletów na paznokciach, ale ten wygląda całkiem fajne. Chociaż wątpię, że sięgnę w najbliższym czasie po taki kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam tego konkretnego, ale mam podobny kolorek - pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie rich color to najlepsza seria Lakierow w GR:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam takie zdanie, tylko niektóre kolory są po prostu troche średnie w swej formule :(

      Usuń
  20. ja zawsze nakładam 2 warstwy, tak dla pewności, aby nie okazało się, że w słońcu widać prześwity czy smugi ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie prezentuje się na paluszkach :*

    OdpowiedzUsuń
  22. kolor jest śliczny ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny, ale szkoda ze latwo nim zrobic sobie krzywdę

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam nigdy jeszcze aż takich przeżyć z lakierem. Chyba, że z Essence, który się rozlewał po skórkach i również długo schnął. A kolor tutaj zapowiada się pięknie, chociaż jestem ciekawa jak prezentuje się na żywo. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na żywo wygląda jeszcze piękniej, tylko mój aparat go nie łapie w pełnej okazałosci :(

      Usuń
  25. pięknie wygląda na Twoich paznokciach, to taki jesienny kolor

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam podobny kolorek z Sally Hansen i uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  27. mam go, kolor śliczny i u mnie o dziwo szybko wysycha : )

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolor jest przepiękny, ale szkoda, że z resztą gorzej :/

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor świetny, ja mam z tej serii granatowy ale fatalnie się trzyma :(

    OdpowiedzUsuń
  30. fajny kolor, ale jak formuła nieciekawa, to nie wiem czy mam chęć na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  31. kolor mega mi się podoba,mam 3 lakiery z tej serii i mega je lubie x

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...