piątek, 18 lipca 2014

Etre Belle Cleansing Set & Golden Skin, czyli 14 dni do piękniejszej, młodszej i czystszej skóry - czas start :)

Witajcie! Niedawno zostałam zaproszona do udziału w akcji testowania produktów, które mają na celu odsłonięcie lepszej, czystszej i młodszej skóry w 14 dni. Ponieważ już taka młoda nie jestem, stwierdziłam a co mi tam i zdecydowałam się podjąć wyzwanie :) Śledząc kosmetyczne wieści z prasy, czy sieci widzimy, że moda na oczyszczanie twarzy szczoteczką elektryczną skutecznie obiega świat. Obecnie na rynku dostaniemy mnóstwo różnego rodzaju urządzeń do mycia twarzy. Ich rozpiętość cenowa waha się od kilkudziesięciu do nawet kilkuset złotych. 


Dziś przedstawiam Wam interesujący zestaw marki Etre Belle Cleansing Set, który zawiera właśnie szczoteczkę do oczyszczania twarzy oraz piankę i tonik również w formie lekkiego musu. Całość kosztuje 279,00 zł, a w dodatku owa szczoteczka jest gratis :) Myślę, że może być to dobra alternatywa dla sławnej Mia Clarisonic.


Oczywiście dziś pokażę Wam tylko zdjęcia urządzenia i produktów, a za 14 dni zdam relację, czy taka metoda oczyszczania skóry rano i wieczorem rzeczywiście u mnie podziałała. Oba kosmetyki są w formie pianki, więc zapewne będą wydajne i delikatne. Mycie twarzy za pomocą szczoteczki z zestawu Etre Belle Cleansing Set jest podobno 5 razy bardziej skuteczne niż gdybyśmy używały do tego celu samych dłoni, a ponadto dzięki pobudzeniu krążenia produkty pielęgnacyjne dużo lepiej wchłaniają się w skórę. Chętnie się o tym przekonam, bo jeszcze nie miałam do czynienia z tego typu urządzeniami :)


Uzupełnieniem dla zestawu oczyszczającego mają być dwa kremy z limitowanej serii Golden Skin - na dzień i na noc zawierające drogocenne składniki takie jak kawior, złoto, kwas hialuronowy, miód. Mają za zadanie nawilżyć i poprawić elastyczność skóry. Mogą być stosowane dla każdego typu cery. Ta luksusowa linia została stworzona z okazji 10 rocznicy działalności Miasta Kobiet, a jej twarzą jest Ilona Felicjańska, która na zdjęciach reklamujących złotą serię wprost promienieje młodością :)


Na uwagę zapewne zasługuje wygląd opakowania kremów. Jest przyznam dość niecodzienny, tak jak i pojemność aż 100 ml. Wieczko zdobią błyszczące w świetle i słońcu cyrkonie. Dla jednych zapewne taki wygląd będzie namiastką luksusu, dla innych może oznaczać przekombinowanie, jednak trzeba przyznać, że tak ozdobione słoiczki są rzadkością :)



Na dzisiaj to by było tyle. Za 14 dni zdam Wam relację jak wszystko sprawuje się na mojej skórze. Zamierzam na ten czas wyłączyć z pielęgnacji inne kosmetyki do twarzy, aby mieć pełen obraz działania zestawu oczyszczająco-odmładzającego. 


Macie jakieś doświadczenia ze szczoteczki do oczyszczania twarzy? Znacie markę Etre Belle?

Pozdrawiam,
sarinacosmetics :)

25 komentarzy:

  1. WOW! Ale piękny słoiczek tego kremu! Zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta szczoteczka wygląda tak marnie jak te biedronkowe ;) Ale opakowanie kremu jest zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygląd nie jest najważniejszy jeśli będzie działała bez zarzutów, ale o tym przekonam się jak trochę poużywam :)

      Usuń
  3. samo opakowanie kremu zachęca!

    OdpowiedzUsuń
  4. W-o-o-o-o-o-o-w! Ten krem! Słoiczek ma piękny :D będę wyczekiwać posta z rezultatami kuracji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kremy sa wspaniałe (przynajmniej z wyglądu!!) a zestawu jestem bardzo ciekawa !

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie myłam twarzy żadną szczoteczką, obawiałabym się chyba podrażnień.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kremy mają piękne opakowania :) chociaż wybór twarzy marki wydaje się kontrowersyjny ;)
    Niedawno natomiast zdecydowałam się na szczoteczkę Mia i nie zamieniłabym jej na nic innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw przefajny :-) Aż z chęcią zobaczę efekty tej kuracji. Daj koniecznie znać, jak się spisała szczoteczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, ale miałam ochotę na taką szczotkę ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jeju chciałam taką szczoteczkę,ale mi kosmetyczka odradziła;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Taką szczoteczkę chętnie bym wypróbowała, a krem ma przepiękne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Opakowania kremy faktycznie mają śliczne, oby też tak dobrze na Ciebie zadziałały:) czekam na relację

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo ciekawa i czekam na recenzję, bo sama od dłuższego czasu zastanawiam się nad zakupem takowej szczoteczki. Jestem ciekawa czym się różnią te za 80 od tych za 200 ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne urządzonko a słoiczek golden skin pięknyyy! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie już od jakiegoś czasu kuszą takie szczoteczki, ale trochę się obawiam. Niektóre mają dość wysoką cenę, a może się okazać, że moja skóra nie akceptuje takich wynalazków i będą pieniądze wyrzucone w błoto :/

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawa jestem co wyniknie z tego testu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. szczęściara z Ciebie, gratuluję i mam nadzieję, że za 14 dni zdasz nam relację i pokażesz się odmłodzona. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Będę czekać na recenzję, szczególnie ciekawi mnie czy zauważysz różnicę w oczyszczaniu skóry szczoteczką.

    OdpowiedzUsuń
  20. Będę czekać z niecierpliwością na relację. A opakowanie kremów jest śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. szczoteczka z wyglądu podobna do mojej z Biedronki, ciekawe czy ma przyjemniejsze włosie :)
    słoiczki z cyrkoniami super, na pewno się przydadzą później do przechowywania drobiazgów czy biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam na efekty! ;D Zdecydowanie krem najbardziej podbił moje serce ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...