środa, 15 lipca 2015

Letnia wish-lista z Dresslink :)

Witajcie! Jakiś czas temu otrzymałam propozycję, czy nie chciałabym poznać kilku rzeczy ze sklepu Dresslink. Przyznam, że wcześniej za bardzo nie interesowały mnie tego typu strony, nie wiedziałam jak zabrać się do zakupów, jak się płaci itd. Myślę, że sporo z Was ma podobne obawy. Jednak nie jest to wcale takie trudne, a asortyment naprawdę ogromy i nie sposób przejrzeć wszystkich przedmiotów :) Dziś pokażę Wam co mi wpadło w oko. Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam do oglądania :) 


Pierwsze co mnie zainteresowało to pędzle :) Słyszałam, że mają całkiem niezłą jakość. Są to mega tanie akcesoria w porównaniu z tym, co oferują nam nasze sklepy. Można się obłowić w fajny zestaw już za 20 zł :) Mi wpadły w oko pędzle do złudzenia przypominające te z Real Techniques. Jestem bardzo ciekawa ich jakości, wykonania, no i czy rzeczywiście są podobne do oryginalnych :) Moją uwagę przykuł też przyrząd do suszenia pędzli, który znacznie ułatwiłby mi pielęgnację moich pędzli :) Jak wiadomo najbezpieczniejsze są wtedy kiedy woda ma jak najmniejszy kontakt z klejem, który trzyma włosie. Poza tym taki gadżet wygląda naprawdę elegancko :)


KLIK                                                    KLIK                                                            KLIK

Dresslink to przede wszystkim ogromny wybór sukienek :) Nie sposób przejrzeć ich wszystkich! Poniżej trzy, jakie wpadły mi w oko, choć mogłabym wybierać i wybierać :) 

KLIK                                                           KLIK                                                       KLIK

Jednak ciuchy to nie wszystko, bo stylizację tworzą też dodatki :) A w Dresslink znajdziemy ich całe mnóstwo! Wybierać można spośród torebek, portfeli, zegarków, czy też biżuterii :) Wybór także jest spory :)

KLIK                                                                            KLIK 

Co sądzicie o rzeczach które wybrałam? Znacie sklep Dresslink? 

Pozdrawiam,
sarinacosmetics :)


PS. Jeśli możecie proszę o poklikajcie w linki, bo wczoraj byłam takim geniuszem, że zamiast dodać śledzące linki, to dodałam zwykłe :( Będę Wam bardzo wdzięczna :) Jeśli też zbieracie kliknięcia, to dajcie znać :)

51 komentarzy:

  1. Ta miętowa sukienka na ebay i aliexpress kosztuje 14-16 $ a tu 9$.... czuje zakupy jak nic XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo a u mnie wczoraj pojawiła się wishlista. Sklep naprawdę oferuje dużo ciekawych rzeczy. Poklikałam :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wpadł mi w oko ten stojak :) I ta sukienka miętowa tez urocza :) Ja wczoraj publikowałam swoją wish listę z dresslink ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. te pędzle są świetne, ja mam je już ze 2 lata a trzymają sie doskonale. polecam, interesuje mnie stojak ułatwiający wysuszanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie to one chyba trafią do mnie w pierwszej kolejności :) Gdzieś na YT widziałam nawet, że przyszły z logo Real Techniques :)

      Usuń
    2. te akurat dostałam bez napisów, ale na innych do oczu był napis MAC.

      Usuń
  5. super jest ten stojak na pędzle :)
    super rzeczy :)

    poklikałam : *

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wczoraj właśnie zamówienie złożyłam :) Długo się zastanawiałam na co się zdecydować, bo jest tam po prostu ogromny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te pędzle rzeczywiście wyglądają jak oryginalne RT :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miętowa sukienka przecudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne torebki! ;)
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebki i sukienki mają urocze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy :) poklikałam w linki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie sukienki. Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te torebki są prześliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam tego sklepu ale teraz z pewnością do nich zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie noszę zegarków, ale na ten bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hehe ja to samo zrobiłam z linkami :P Musiałam później zmieniać na te śledzące i przy okazji kilka klików przepadło :)
    Poklikane we wszystko :) Ta miętowa sukienka także u mnie na liście się znalazła :)
    Jeśli możesz to i w moją wishlistę poklikaj :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ten stojak z pędzlami jest super :) poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) U Ciebie też poklikałam w dwóch postach :)

      Usuń
    2. dzieki ... usunęłam Twój komentarz u siebie niechcący :/

      Usuń
  18. A linki poklikane oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  19. torebka super poklikane czekam na rewanz :)
    pozdrawiam świetny blog będę zaglądać częściej

    Zaczynam współpracę z jedną firma i potrzebuje Twojej pomocy:) Czy mogłabyś poklikać w linki, bardzo mi zależy ! :)
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/lucluc.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienki i pędzle cudne :D Poklikane w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Torebki są mega w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  22. gadżet na pędzle i torebki bardzo mi sie podobają!

    OdpowiedzUsuń
  23. to coś do suszenia pędzli wydaje się być bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne rzeczy wybrałaś :) Fakt, wybór mają ogromny i nie sposób wszystkiego przejrzeć a co dopiero wybrać :)
    Poklikane :)
    Jeśli możesz, to zapraszam na poklikanie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. Też mi wpadły w oko :) Nigdy jeszcze nie kupowałam na tej stronie, więc ciekawa jestem jakośći tych rzeczy :)

      Usuń
  26. Bardzo fajny ten przyrząd do suszenia pędzli. A po wysuszeniu może również służyć jako stojak na nie, wystarczy tylko odwrócić pędzle :>

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja czekam właśnie na dwie sukienki z tego sklepu i już się doczekać nie mogę. Drzewko na pędzle również wpadło mi w oko, na pewno pędzelki szybciej schną na takim drzewku niż położone na ręczniku :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Poklikane . Ja chyba popełniłam ten sam błąd i nie wiem jak dodac te sledzace. Mozeszz mi pomóc? Proszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz poprosić o śledzącą końcówkę osobę, z którą omawiasz współpracę. Tam trzeba na końcu linku wpisać swój numerek, który tylko ona może Ci podać. Ja napisałam, że chyba dodałam złe linki, bo nie są śledzące, że wcześniej o tym nie wiedziałam i dostałam drugą część linku, którą trzeba dokleić na końcu tego zwykłego.

      Usuń
  29. ja czekam na swojepierwsze zamowienie już dosc dlugo :/ no cóż mam nadzieje,że do konca lata zdąży.
    poklikalam,proszę o rewanż:

    http://goo.gl/UYtCyV

    http://goo.gl/IdA9jO

    http://goo.gl/fvTGMN

    http://goo.gl/67DMee

    http://goo.gl/BKTjHp

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...