czwartek, 11 sierpnia 2016

InspiredBy - U.R.O.K - edycja III

Witajcie! Dziś zapraszam Was na prezentację pudełka InspiredBy, a dokładnie trzeciej edycji zestawu U.R.O.K. Zawartość jest naprawdę niebanalna, zaskakująca i na pewno nie nudna :) To box przygotowany specjalnie z myślą o świadomych kobietach z charakterem! Co skrywa pudełko? Co mnie w nim zaskoczyło?


Dove, Regenerate Nourishment, Odżywka do włosów zniszczonych, 20 zł / 250 ml - produkt pełnowymiarowy
Natychmiast odżywia włosy aby stały się miękkie i gładkie. Naprawia wewnętrzną strukturę włosów pozostawiając je nawilżone i pełne blasku. Dzięki temu włosy zachowują swój zdrowy wygląd na dłużej.

Na początku nie byłam do niej zbyt entuzjastycznie nastawiona, bo pamiętam, że kiedyś podobna odżywka marki Dove mnie nie zachwyciła. Ta jednak jest bardziej dopasowana do potrzeb moich włosów i postanowiłam dać jej szansę. Po pierwszym użyciu jestem bardzo pozytywnie zaskoczona :) Włosy są gładkie, sypkie, a przede wszystkim bardzo miękkie. Myślę, że zużyję ją z przyjemnością. Na moich włosach zadziałała tak, jak wszystkim dobrze znana odzywka Nivea Long Repair. Produkt Dove ma gęstą, kremową konsystencję. Łatwo się rozprowadza i pięknie pachnie. Nie obciąża włosów.


Astor, Eye Opener, Mascara do rzęs, 37 zł / 12 ml - produkt pełnowymiarowy
Kształtna szczoteczka pobudza i podnosi każdą z rzęs dodając objętości. Ożywia spojrzenie. Formuła z ekstraktem z zielonej kawy pomaga osiągnąć elektryzujący efekt.

Jestem bardzo zadowolona z obecności tego produktu. Jak dla mnie w każdym pudelku mógłby znajdować się jakiś tusz, bo uwielbiam je testować! Zresztą myślę, że nie tylko ja :) Po pierwszym użyciu jestem bardzo pozytywnie zaskoczona naprawdę świetnym efektem! Rzęsy są wydłużone, pogrubione i ładnie uniesione - tworzą przepiękny wachlarz. Choć nie powiem aby taki efekt osiągnąć trzeba poświęcić trochę czasu na aplikację 2-3 warstw i odpowiednio manewrować szczoteczką, ale naprawdę warto. Szczoteczka jest tu dość sporych rozmiarów, jak to maskary Astor mają w swoim zwyczaju, ale łatwo się nią operuje. Tusz ma głęboki czarny kolor. Jest trwały, nie osypuje się i nie odbija podczas noszenia. A do tego pachnie podczas aplikacji świeżym ogórkiem. Jak dla mnie produkt na wielki plus! Będę po niego sięgać z przyjemnością!


Schwarzkopf, Gliss Kur Ultimate Color Eliksir do włosów, 18 zł / 100 ml - produkt pełnowymiarowy
Eliksir dwufazowy do włosów farbowanych, przyciemnianych lub z pasemkami. Różowy płyn zapewnia ochronę przed promieniami UVA i UVB.

Bardzo lubię wszelkiego rodzaju produkty do włosów bez spłukiwania, więc z przyjemnością wypróbuję ten spray :) Ma on lekką formułę i przyjemny zapach. Obecność ochrony przed promieniowaniem słonecznym sprawia, że to kosmetyk idealny na ciepłe, słoneczne dni.


Obsessive, opaska na oczy, 15 zł / szt - produkt pełnowymiarowy
Pozwól się dyskretnie wprowadzić w świat fantazji. Miej oczy szeroko otwarte. Opaska na oczy pozwoli Ci na odrobinę niepewności, dreszczyki i emocji. Opaska wykonana z wysokiej jakości tkaniny satynowej.

To produkt dość niecodzienny i zaskakujący :) Myślę, że niewiele osób spodziewało się takich gadżetów w box-ach urodowych. Mi bardzo się podoba :) Opaska jest bardzo miękka i przyjemna w dotyku, nic przez nią nie widać.


Noble Health, suplement diety Get Slim Daytime, 46 zł / op 30 saszetek - produkt pełnowymiarowy
Utrzymuje prawidłowy poziom glukozy we krwi. Dodaje energii i pomaga kontrolować masę ciała.

To jedyny produkt, z którego nie będę mogła skorzystać, bo staram się bardziej przytyć niż schudnąć, jednak myślę, że sporo kobiet będzie zadowolonych z tego suplementu. Swój podaruje pewnie komuś z rodzimy.


Podsumowując trzecia edycja zestawu U.R.O.K to box dla pawdziwych kobiet z charakterem :) Ja jestem najbardziej zadowolona z tuszu do rzęs oraz odżywki do włosów Dove. Opaska i spray Gliss Kur też z pewnością zostaną przeze mnie wykorzystane. Z suplementu wspomagającego odchudzanie niestety osobiście nie skorzystam, ale też się nie zmarnuje. Trochę szkoda, że nie znalazły się tu produkty trochę mniej drogeryjne, ale z drugiej strony najważniejsze jest aby kosmetyki się sprawdzały.


Zestaw U.R.O.K kosztuje 39 zł. Pudełeczka wychodzą co miesiąc, a ich zawartość jest od razu znana. Możecie je oczywiście zamówić na stronie InspiredBy - dokładnie TUTAJ

W sprzedaży pojawiła się już nowa, czwarta edycja, która prezentuje się naprawdę świetnie!



Dajcie znać, co myślicie o trzeciej edycji pudełka U.R.O.K? Co Wam się najbardziej podoba?

Pozdrawiam,
sarinacosmetics :) 

12 komentarzy:

  1. Popatrz na tekst jeszcze raz. Za dużo minek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że zawartość fajna i rzeczywiście oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawartość, tak jak napisała poprzedniczka, bardzo oryginalna, ale nie wiem czy w takim pudełeczku byłabym zadowolona z przepaski na oczy... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już takową przepaskę posiadam więc z kolejnej raczej bym się nie ucieszyła, tym bardziej że raczej z niej i tak nie korzystam :P Jakoś dziwnie mi się śpi z czymś na twarzy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta przepaska to troche moim zdaniem nietaktowny pomysl... nie kazdy w koncu lubi takie "zabawy" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem bardzo zadowolona z tego zestawu, w 100% trafił w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujące produkty w większości, byłabym zadowolona z zawartości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej zainteresowałaś mnie tmy tuszem do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Opaski bym pewnie nie używała, ale reszta ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie najbardziej ucieszyłby rusz do rzęs i odżywka Dove. Fajne pudełko :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...