niedziela, 7 maja 2017

InspiredBy U.R.O.K. - edycja XII

Witajcie! Dziś zapraszam Was na prezentację i kilka słów o dwunastej już edycji pudełka U.R.O.K od InspiredBy. To zestaw, dzięki któremu każda z nas będzie mogła zadbać o siebie, poznając przy tym nowe marki kosmetyczne :) Tym razem aż dwie! Oprócz tego znajdziemy tu inne ciekawe nowości. Jakie? O tym przeczytacie poniżej :)


O2 SKIN, TLENOWY KREM-ŻEL NA DZIEŃ, 130 zł / 50 ml - produkt pełnowymiarowy

Marka O2 SKIN to zupełna nowość w pudełkach InspiredBy. Dla mnie również, dlatego jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się ten ekskluzywny krem. Myślę, że będzie wręcz idealny na lato pod makijaż - z opisu wynika, że ma doskonale i głęboko nawilżać, a jednocześnie nie pozostawić tłustej warstwy. Dla mojej mieszanej cery może okazać się strzałem w dziesiątkę i przyznam, że oczekuję sporo, patrząc na cenę detaliczną :) Świetnie, że taki produkt znalazł się w pudełku. Muszę wspomnieć też, że ma długą datę ważności. 


IDEEPHARM, SZAMPON PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW RADICAL MED, 14,10 zł/ 300 ml - tu miniaturka 50 ml

Ten szampon znam już z pudełek ShinyBox i jest bardzo dobry, więc kolejne opakowanie z przyjemnością zużyję. Bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy, nie powoduje świądu, łupieżu, czy przesuszenia. Włosy są po nim dłużej świeże. 


SCHWARZKOPF, GOT2BE, SPRAY UNOSZĄCY WŁOSY VOLUMANIA, 18,99 zł/ 150 ml - produkt pełnowymiarowy


Spray to nowość na rynku. Ja nie narzekam na brak objętości z uwagi na gęstość włosów, więc nie wiem czy sama wypróbuję ten produkt. Być może kiedyś w wakacje po niego sięgnę. Zazwyczaj jednak sięgam po bardziej nawilżające produkty typu odżywki bez spłukiwania, niż wszelkiego rodzaju stylizatory. Patrząc z drugiej strony jest przecież wiele osób, które robią co mogą aby zwiększyć objętość swojej fryzury, więc dla nich tego typu kosmetyk będzie jak najbardziej przydatny. 


JUST, LAWENDOWY KREM, 66 zł/ 60 ml - tu opakowanie 30 ml
JUST, ZIOŁOWY ŻEL SZAŁWIA, 64 zł/ 60 ml - tu opakowanie 30 ml

Kolejna nowa marka w InspiredBy. Ja także nie znam tych kremów, więc idea poznawania nieznanych kosmetyków jest jak najbardziej zachowana :) Oby tak trzymać! Najbardziej zainteresował mnie łagodzący podrażnienia krem lawendowy. Podobno ma też właściwości odstraszające owady, więc ciekawe jak sprawdzi się w letnie wieczory. Żel z szałwią z pewnością wypróbuję na podrażnienia po depilacji, a także sprawdzę jego działanie na opaloną skórę, tak jak zaleca producent :)


ARMED, BALSAM DO STÓP, 24,90 zł /200 ml - produkt pełnowymiarowy (wymiennie z balsamem ujędrniającym tej samej marki)

Tutaj zdecydowanie bardziej wolałabym trafić na ujędrniający balsam do ciała, bo kremów do stóp mam już chyba 10 na stanie. Nie zużyję ich wszystkich choćbym smarowała stopy pięć razy dziennie... Zwłaszcza, że nie są one absolutnie wymagające. Ten zatem powędruje do nowego właściciela, choć przyznam, że to dość interesujący kosmetyk i nieznana mi marka.


QUIZ, POMADKA OCHRONNA BIO, 5 zł/ szt. - produkt pełnowymiarowy (wymiennie z wersją goji)

Wcześniej nie znałam pomadek marki Quiz Cosmetics. Teraz wiem, że dużo straciłam. Balsam ma bardzo dobre właściwości nawilżające i natłuszczające. Świetnie pielęgnuje usta. Nie ma smalcowej konsystencji, nie jest tępy w nakładaniu, a przede wszystkim ładnie pachnie i nie jest słodki! :) Jak dla mnie niebo lepszy niż słynne EOS :)


W każdym zastawie znalazł się też vocher na 30 zł do wykorzystania na stronie katalogmarzeń.pl. Ja raczej z niego nie skorzystam. 


Podsumowując dwunasta edycja pudełka UROK jest całkiem udana. Mnie w szczególności zainteresowały nowe marki - O2 SKIN i Just. Jestem też bardzo zadowolona z pomadki pielęgnacyjnej do ust i mini szamponu. Najmniej cieszy mnie balsam do stóp (bo mam już ich mnóstwo), a także spray na objętość, bo nie muszę sięgać po tego typu produkty. 


Edycję XII, jak i najnowszą XIII (majową) możecie zamówić TUTAJ

Dajcie znać, co sądzicie o tym pudełku? Czy jakieś produkty wpadły Wam w oko? 

Pozdrawiam,
sarinacosmetics :)

5 komentarzy:

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...